Vindt alles voor jouw training bij dinxpersport!

Dinxpersport: Build to Perform!

Vragen? info@dinxpertrade.nl of app ons op: +31 6 45913596

Vraag en antwoord

Vind hier het antwoord op jouw vraag:

FAQs

Bestellen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Soms bestel je per ongeluk iets verkeerd, en dan wil je dit natuurlijk annuleren. In veel gevallen is dit mogelijk, zolang je bestelling nog niet is verwerkt. Stuur in dat geval direct een e-mail naar info@dinxpertrade.nl. Vermeld je bestelnummer, naam en adres, en wij regelen de rest.

Is de bestelling al verstuurd? Geen probleem! Je kunt deze na ontvangst retour sturen, en je krijgt vanzelfsprekend het volledige aankoopbedrag terug

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door de volgende stappen te volgen:

  1. Blader door onze producten en kies het artikel dat je wilt kopen.
  2. Klik op de knop 'In winkelwagentje' en ga naar de checkoutpagina.
  3. Vul je gegevens in en kies een betaalmethode.
  4. Bevestig je bestelling en je ontvangt een bevestigingsmail met de details van je aankoop.

Welke betaalmogelijkheden zijn er bij Dinxpertrade?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

PayPal

iDEAL

Vanzelfsprekend willen wij dit graag zo snel mogelijk uitbereiden!

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestigingsmail met een trackingnummer en een link naar de website van de bezorgdienst. Hiermee kun je eenvoudig de status van je bestelling volgen.

Kun je de tracking niet goed zien of heb je een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op

Verzending en retour

Verstuurd Dinxpersport ook buiten Nederland?

Nee, helaas nog niet. Uiteraard is dit wel ons plan voor de toekomst, maar omdat we altijd de snelste verzending willen garanderen, is dit op dit moment nog niet haalbaar

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd varieert afhankelijk van de bestemming en het type product. Over het algemeen ontvang je je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer waarmee je de voortgang kunt volgen. Als de verzendtijd afwijkt, wordt dit altijd aangegeven

Wat is het retourbeleid van dinxpersport?

Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. De producten moeten in originele staat en verpakking worden geretourneerd. Het retourlabel zit standaard in de verpakking; je hoeft het alleen maar over het oude label heen te plakken. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op

Wat moet ik doen als mijn product defect of beschadigd is?

Als je een defect of beschadigd product ontvangt, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op. Stuur een foto van het defect of de beschadiging mee, zodat we het probleem snel kunnen oplossen. We zorgen voor een nieuw product, of je krijgt het aankoopbedrag terug!

Welke bezorgdienst gebruikt Dinxpersport?

Dit kan verschillen, wij kijken altijd naar de vervoerder die het snelst kan leveren. Dit is vaak: DPD, POSTNL of PACKS

Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Via onze contactpagina kun je op verschillende manieren contact met ons opnemen. Voor een snellere afhandeling, kijk goed welk e-mailadres je moet gebruiken. Je kunt ons ook altijd appen op +31 6 45913596

Verkoopt Dinxpersport ook op andere platformen?

Jazeker, naast onze website waar je nu op kijkt, verkopen we ook via bol.com. We hebben daar een verkoopaccount onder de naam Dinxpertrade. Dezelfde kwaliteit, maar dan in een andere omgeving :)

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Vul hieronder je gegevens in en stel je vraag. Je mag ook altijd even appen met onze klantenservice: +31645913596